25 Şubat 2011 Cuma

döngüsel sezgi ve ezgisel öküz

kesin karar verip bitti diyorum hatta tamam yeaaa bloguma bunu yazabilirim tamamen bitti çünkü yalan yok diyorum. yazıyorum. tüm herşeyi içimde kalbimde beynimde heryerimde bitiriorum. onun beni arama ihtimali yok, konuşma ihtimalimizde yok diyip tüm ümitlerimin ağzına sıçıp boktan bir uykuya dalıyorum. sabah mutlu uyanıyorum ve 1-2 haftadan beri nihayet nefes alabildim diyip teşekkür ediyorum dünyaya çiçeğe böceee
sonra noluo tamam yeaa kurtuldun kızım dediğim anda pat yine buluo beni... anlıyo unuttuğumu büyük bir aceleyle hemen kendimi hatırlatmalıyım diyo sanırım ya da gerçekten doğru tamamen ümidimiz kesilmeden olmuo olucak olan. ne zaman vazgeçsem o zaman oluyo. hoppallaaaa yani olmasın artık zaten ne değeri kalıo ne anlamı.

yok bu sefer üzülmüorum, çokta lulu yok efendim gidersen hiç üzülmem sen kimsin ki, yok ben hiç oturup bir erkek için ağlıcak, üzülücek yas tutucak biri değilim... gibi yalanlara, oyunlara girmedim.

direk dedimki;
sen beni öldürüosun herseferinde, yeter artık !
cevap: ölme, yapma
(mala bak ya ölme dio tam bir öküz sevmişim) sonra dedim ki
süper mario gibiyim ölüp ölüp devam ediyorum ve herseferinde marionun ateş toplarına değdiği anda ki müzik çınlıo beynimde zangır zangır. ( ne zaman kaybetsem, ezilsem , kötü bi bok olsa o sesi duyarım )

cevap: seni seviyorum
ben: seni seviyorum...

bi baktım pinokyomun burnu teee buralara kadar gelmiş.lan yoksa bu blogumumu okuo :S olabilir mi ?

okuyorsan gerizekalı: (orta parmak) dötüne girsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder