15 Şubat 2011 Salı

çokta lulu

kendimi sevdiğim kadar sevebilsem karşımdakini
o kadar çok seviyorum ki kendimi, birinin beni sevmemesine tahammül edemiyoum. haklıyım bence. dostluğumu kaybedenlere acıyorum. dostum olanlar çok şanslı. kesinlikle eminim buna. eğer biri benim dostluğumu kaybetmişse o gerçekten kimsenin dostu olamaz. ne zaman biri kaybetse beni, ben daha çok büyürüm. daha fazla kaybetmesi için. hatırlar benim yardımseverliğimi, mutsuzken onu nasıl mutlu ediceğimi bildiğimi hatırlar, üstünü örterim, hastayken çorbada yaparım, tek yapamadığım kusmuk temizlemek. onu yapamam bak. beni sevmiyorsan eğer bu yüzden haklısın.
değerimi bilenler ne kadar şanslılar. kendimi kıskanıyorum. keşke benim gibi bir dostum olsa benim. ben çok iyi bir dost çok iyi bir arkadasım. yaptığım en iyi şey bu hatta.

biraz zeki olmak gerekio bunun için, kafayı çalıştırmak. açığını kapatmalısın çünkü, eksikliklerini bilip tamamlamalısın. su istermisin demeden su getirmelisin mesela, unutur bazen insan susadığını. paylaşmalısın işte ne biliyim öyle tek başına yaşamamalısın.

kıskanmamalısın, kıskandığında söyleyebilmelisin '' çıkar o elbiseyi çok güzel görünüosun benden güzel olma'' diyebilmelisin. ne düşünüyorsan yani.

ya da hepsini unut. tam tersi.
çokta lulu yaa ne halin varsa gör güler eğleniriz içer sıçarız o kadar. ne hastamı oldun, öyle ince giyinirsen olursun tabi. canın mı sıkılıo, hımmmm kitap oku...

demelisin ve keyfine bakmalısın...

kaybettin yahuuuuu acıyorum sana ve popomu dönüp uyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder