16 Mart 2010 Salı

zannettim ki,ben büyüdükçe yollarda büyüycek.ama olmadı öyle... hep daraldı,kısaldı yollar.okadar büyümüş hissediorum ki kendimi bi adım gibi gelio heryer gitmiyorum.

küçükken çok büyük gelirdi dünya herşey masal gibiydi.şehrin ışıklarına gözlerimi kısarak bakardım,kendimi güzel bi filmde zannederek dans ederdim hayalimde.hala da tepeden bakınca şehre, kısarım gözlerimi,yine başım döner çocukken olduğu gibi ama dünya eskisi kadar büyük ve gizemli gelmio bana...hatta artık dansta edemiorum hayalimde.küçük ellerimle ettiğim duaları hatırlıyorum,ağladığım matematik sınavlarımı...büyüyünce diye başlayan cümlelerimi...annem babam ve ben tatile giderdik,daha büyük mutluluk yoktu benim için sonra istediğim oldu ben büyüdüm...

akşam yemeklerinde yoktum artık,o hayal ettiğim ışıkların altında dans ettiğim güzel bir sevgilim,güzel arkadaslarım vardı.artık büyüktüm ben hep sevgilim ve arkadaslarım vardı yanımda annemden babamdan çok.tatillerimiz ayrıldı,sabah kahvaltılarımızda...ben özgürdüm...

ne kadar şanslı olduğumu düşündüm hep,arkadaslarımla tatile gidebiliyodum,erkek arkadasımla kalabiliodum,ne istersem o oluyodu işin özeti...veee bu büyüklükten zewk almamaya başladım ben.eeee hayatının sonuna kadar bu böyle.peki sonra?
annemden izin istediğim,izin vermediğinde yalvardığım zamanları özlüyorum.tadı vardı çünkü,anlamı vardı.

şimdi dahada büyüdüm ben eeee napıcam ben şimdi,ellerim küçük hala Allah kabul edermi acaba yine dua etsem.boyumda çok uzamadı e aklıma öyle...yine istesem dans edemezmiyim şehrin ışıkları altında?

ben arada kaldım ne olduğumu ne olmam gerektiğini bilmiyorum...öyle bi boşlukki bu laf olsun diye söylenen 'kendimi boşlukta hissediyorum' lardan değil.

nereye gitsem kendimide götürüyorum,ama istemiyorum işte tek başıma yalnız gidiyim benimle olanlar,olmuş olanlar,bitmiş olanlar,olucak olanlar olmasın sadece ben alıp gidiyim.gelmesin benimle ben bile...

benimle birlikte büyüyen tek şey başıma açtığım işler oldu.her seferinde daha büyük taşların altını görmek istedim.ama bu sefer o kadar büyük tü ki cidden altında kaldım ve kimsede yardım edemiyo bana...sihirli bi kelime olmanı bunları çözen beni alan ve olmam gereken yere oturtan.ben artık yosun tutmak istiyorum...sürekli uyumak istemem bundan.

diyolarki başka şeyler düşün bişeyler yap,gez toz,git...bende düşünüyorum neresi beni mutlu eder acaba die...yok öle biyer... neyse yoruldum

not: altına yap üstüne otur un ne demek olduğunu anladım ben :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder