11 Mart 2010 Perşembe

ben değil o seviyo seni

sorunların üzerine gittikçe gerçekten başdilebilir hal alıolar...alışıosun ya da bilmiorum...mide ağrısı gibi belli bi zaman sonra ağrıdığını hissetmemeye başlıosun bu yüzden diyolar sanırım 'ZAMAN' die...

1 ay olucak nerdeyse biteli ve onu görmeyeli...3-4 gün görmemeye dayanamazken çok uzun bir süre bu neticede ama bi yandanda dün gibi gelmesi çok şaşırtıcı.dün görmüşüm gibi gözlerimin önünde...

hay lanet olası küçük kalbim neden taşıyamayacağın yükleri sırtlanıosun hep...ittire ittire sokarak içine neden yoruyosun kendini...
zavallım orda heycanla bekliosun sürekli telefon çalar diye ya da bişey olurda tekrar olur diye dimi...akıllanmıyosunda bak derste alamıosun.hala çocuksun işte benimle büyümüyorsun çünkü...sevmek için temiz kalmak için akıllanmamak için büyümüyosun...ve beni yalnız bırakıosun.beni savaşımda mağlup ediosun...
gerçi seni sustursam telefonum susmuyo ve sen tekrar ritmini buluyosun dimi...

ben susuyosam sen konuşuyo olduğun için mi,ikimiz aynı anda konuşamazmıydık hiç mutlu olmak yokmu ... hep oyun mu oynamak gerek.ben bu yaşıma rağmen çok yorgunum gerçekten çok yorgunum.kafamı omzuna koymak ve ben söylemeden içimdeki herşeyi anladığını bilmek istiyorum.sen konuş ama,hiç susma hatta gitmek zorunda olduğunu anlat,bitmesi gerektiğine ikna et,ama yine son sözün beni öldürsün.son sözün yine seni seviyorum olsun...ve ben bütün konuştuklarının içinden sadece bunu hatırlıyım...

sonra rutin gidişlerin olsun geleceğinden emin olduğum... her gelişinde daha çok sarıl bana çünkü gidişin her seferinde daha çok yakıcak beni...değdi diyim 5 dakikam için 5 ayıma değdi...benden götürdü ama getirdikleri... diyim...sen yine git ama gelmelerini hatırlıyım ben sadece, yine gideceğini bilmeden,benim olmadığını unutup,hep yanımda olacakmışsın gibi...

'belki gelir' demiyim ama yokluğunda.öyle bi zamanda gel ki hayır diyemiyim sana,giderken hayır diyemediğim gibi...ben sana hiçbirşey diyemedim ki zaten.

kalbim seni çok seviyo...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder