15 Mart 2010 Pazartesi

bu gün biraz daha iyi hissediorum aklıma daha az geliosun oyalıorum kendimi sürekli bişeylerle uğraşmaya çalışıorum.o kadar dolmuşum ki seninle farkında olmadan su içerken düşünüorum seni...ara vermeye gelmiosun sürekli tempoda kalmam koşturup durmam hatta kendimden kaçmam lazım son hızımla,senden kurtulmak için...daha fazla su içiyorum eskisinden yüzünü unutmıyım diye...unutıyım seni ama birazın kalsın istiyoum...vazgeçiorum tam senden nefes almaya başlıorum ve bakıyorum ki artık yemeklerden tat alabiliyorum iştahım da açıldı...derken bi ses bana ''seni özlemediğimimi sanıyorsun '' diyo...ve sil baştan...tekrar koşmak için önce konsantre oluorum konuşuorum,anlatıyorum yetmio kendi kendime kuruorum yine bi çözüm bulamıorum ve başlıorum koşmaya...ve yine yoruluorum bi yerde yorgunluğumla uğraşırken,kendimi eskitirken ben seni unutuorum...ama aslında biliorum ki beni arıycaksın bu yüzden rahat içim unuttum diyerek kendimi kandırıorum sadece...beni aramanı beklerken sabırlıyım ben...beni hiç aramıycak olsan,bidaha hiç olmıycak olsan yani %+^%+&%+/&/ düşünemiorum bile...

şimdi soruyorum önüme gelene ne söyliyceklerini bile bile...sonra dönüyorum içime soruyorum,sus lan dio bana azıma sıçtın bok ettin yok ettin beni...

küsüm ben ya herşeye,sana,ona,buna,kendime...napar sağlıklı insanlar, ayrılır acısını yaşar ve bitirir dimi...benim acımla yüzleşmeye cesaretim yok korkuyorum.daha fazla üzülmekten.tamamda mika ulan sen zaten bunu eninde sonunda yaşıycaksın ulan bu herif her türlü yok olucak neden uzatıosun gerizekalı neden.göt gibi kalan sen olucaksın hertürlü kesin gidicek yani altarnatif warmı ? yok...ee o zaman o gitmeden sen gitsene kızım bu kadarmı malsın yaa...hiç mi sevmiosun kendini...

cahil,köylü,aciz,gerizekalı,beyin özürlü mika...karaktersiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder