30 Mart 2011 Çarşamba

biri bana yardım etsin kafamı kessin

sana yazdığım son yazı olsun bu
senin için kalbimin son atışı olsun ve ben gidiyim artık
çünkü çok geç sevgilim
sana bana bize çok geç

belkileri bıraktım artık çünkü sabrım yok daha fazla
seni düşünmeye gücüm yok
yapamıyorum senin gibi uzaktan severek yaşayamıyorum

deneme 2 nasıl bir intihar mektubu bu amk arka fon direk nihat doğan.nasıl bir arabesk ceylan yaşıyor içimde benim lan çık git pis yelloz çık içimden.
neyse başka deniyim.

sen giderken bazen mutlu oluyordum
osurabiliyordum çünkü rahatça
heycandan gelen gazımı içime atmaktan göbeğim kocaman oluyordu
gidiyordun ya sevgilim
ben çok rahatlıyordum
sonra yine gel istiyordum ama
özlüyordum heran seni
ah bir bilseydin beni
severmiydin ardından kapıyı kapatır kapatmass yess diye bağırıp tuvalete koştuğumu
yinede severmiydin beni

gitme yeterki gitme tutarım tüm iç seslerimi
sadece yorgun olduğum gecelerde horlamamı duyarsın
söz veriyorum sevgilim içime atarım yeterki gitme
istemessen işemem bile

duymadın hiç belki duysan severdin beni
çok naziktir benim osurmalarım
gitme eyyy sevgili ben senin için herşeyi yaparım

(im hero) dırırırı dırırıır dırırır

çalmasın telefonlar, kısılsın sesim
ben seni ekmek arası çiğ çiğ yerim
duyuyormusun sevgilim senin için bu sözlerim
yapmıyorsam senin için açılsın gözlerin

bakma göbeğimin şişine
gazım var diyemedim
diyemedim diyemedim...

lay lay looom galiba sana göre sevmelerrr
hopa şinanay galiba sana göre sevilmelerrrrrr

biri bana yardım etsin delirioruuummmmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder