7 Nisan 2011 Perşembe

uyumadan önce ayak üstü terlemeden sevişenler

attım mikroya pizza mı bekliyorum onu sadece tek düşündüğüm şey pizza. onu düşünürken aklıma geliyorsun bi anda neden?
geçiyorum bilgisayarımın başına seni düşünmemek için, yapmadığım şeyleri deniyorum, sevmediklerimi, yapmaktan nefret ettiğim şeyleri. koşuyorum mesela, uzun uzun yürüyorum. dinlemediğim müzikleri dinliyorum çık git içimden diye. sesin her yerde.

başka kıyılara çarpıyorum, başka kalplere açılıyorum.öyle çok gidiyorum ki, istemediğim kadar, olmak istemediğim yerlerde,olmak istemediğim insanlarla kadeh tokuşturuyorum. hiç birine senin kadar açılmıyorum, istemiyorum açılmak. sonra dalgalanıyorum yeniden başka denizler için yutuorum suları. ve tekrar...

senin yerini dolduranlar, senin gibi bakanlar, sana baktığım gibi bakamadıklarım. yavaş yavaş yerini alabilicek adamlar tanıyorum. seni unutmak için seçtiğim adam terk ederken beni sana emanet ediyo. bu ne güzel bir kader böyle. yine seni hatırlatıyorlar bana. başlarken sen biterken sen.

şimdi batmak istiyorum en dibe, daha sert olmalı düşüşlerim büyüdüm ben...daha fazla kırılmalıyım ve daha fazla acımalı canım. daha büyük sevmeliyim. senden daha çok. sen sandıklarım giderken daha çok yakmalı beni.

gözlerimde aşkı görüp ona sahip çıkmak isteyenler, kabullendiler herşeyimle beni,sevmedim hiçbirini, ya da senin beni sevdiğin gibi sevdim. gözlerimde bir başkasıyla, başkasının bakışlarıyla...

yazarken yüzümdeki tebessümün anlamı ne?
bilmiyorum.
benden habersiz ilerleyen zaman, beni üzen tüm herşey herneyse bu gülüşü sevmedim.
ağlamak daha az üzülmekmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder