6 Ocak 2011 Perşembe

londra da bir garip serçe

kediciğim ben gidiyorum ingilterenin soğuk havalarına yokum bi 6 ay kadar.seni özlerim, kokunu özlerim. istanbulumu özlerim. benim istanbullarım var içimde. elimin içine koyduğum galata kulem,köprülerim ve en önemlisi türk kahvelerim var tadına doyamadığım. sonra boğazda sade kahvede sevgilimle kahve içerken yaptığım dedikodular. ödediğim otopark paraları, yaptığım hatalarım, güldüğüm, ağladığım herşey...
beni tanıyan tek şehir istanbul.

gidiyorum lan çok duygusalım yatağımda bir başka yatıyorum. kedime, anneme, babama bi başka bakıorum. istanbulu dinliyorum gözlerim kapalı falan.
sevdiğim ve sevgimi en dibine kadar hak eden mükemmel adam, sevgilim...
bavulumu hazırlamama yardım ediyor, benimle alışveriş yapıyor. ihtiyacım olduğu her an yanımda buluyorum onu. hergün bin kere vazgeç boşver desede ve gözleri dolu dolu baksada bana, babam ağzıma sıçar gitmek zorundayım. git git mika valla dönmek istemiyceksin diyenlerin kafasına osurıyım ben ne alaka yeaa. benim burda çok daha büyük özgürlüklerim benim burda çoook sevdiklerim benim can kırıklarım var.
gidiyom ben yaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder