15 Aralık 2010 Çarşamba

kız kafaları

kendi kendime konuşurum ben objelerlede konuşurum, konuşamadığım hiç bir şey yok.konuşarak anlaşamam ama çok konuştuğum için sanırım.
kedim bazen sıkılır gider yeter bakışı atıp.ben ona terlik fırlatırım o bana trip atar.en çok ben dinlemem beni, içsesime sulanırım sürekli.yakışıklı bi iç sesim var benim üstelik çokta seksi. dur yapma mika derken bi cilveler bi edalar. yap dese bu kadar istek uyandırmaz yemin ederim. çık karşıma cesur iç sesim çık karşıma ürkek kelebeğim derim ama, böyle zamanlarda ağzını bozup sen zıııırrr delisin dio bana. sonra gidip kafayı çekiyodur heralde gelmiyo çünkü bir süre.

velhasıl kelam şu öğrenci protestolarını izlerken hayale daldım derin derin. ben dünyanın en güzel, en seksi en çocuksu en kadınsı en meleği en şeytanisiymişim. tabi o zamn tayyip erdoğandı yok bülent arınçtı gibi insanlara kalmamış ülke.tüm ülkeyi benim güzelliğim yönetiyo. yat diorum yatıolar kalk diyorum kalkıyolar. tayyibin dişi versiyonuyum yani :) neyse böyle bir meyve tabakları, bir tatlılar hayal ettim ki onları çizsem bakan herkesin çükü düşer o yüzden onlara girmicem çok aç olduğum şu saatlerde.neyse işte tüm erkekler ölüo benim için esmer sevende beni sevio, sarışın sevende beni seviyo, tüm erkekler beni görünce öküz oluyo ölee güzelim.

sonra birden bir kriz ortamı, amanın kadınlar grev yapmaya başlıyolar.kocalarımız bizimle ilgilenmiyo yok efendim sürekli rakı içip mika mika diye ağlıyolar.açıolar bunlar pankartlarını,sloganlar bilmemneler. kimsenin umrunda değil tabi. mika tabi erdoğanın kadın versiyonu ya çok duygusal başlamış ağlamaya. sonra davosa gitmiş demişki tüm erkeklere siz ancak öldürmeyi bilirsiniz.sevin birbirinizi sevgi emektir sevgi iyiliktir felan diye. aşkla bakın dünyaya pembe görün diyerekten. sonra kadınlar tekrardan başlamışlar greve bir de ne görsün mika havada sürpriz yumurtalar uçuşuo.yehhuuuu demiş birsürü oyuncaaam oldu yuppiii. oturmuş hepsinin çikolatasını biiiir biiiiir yemiş oyuncaklarınıda kadın halka daıtmış oyalansınlar diye. biz buna halk arasında ele verirsin talkını, kendin yutarsın kinder sürpriz yumurtanın çikolatasını diyoruz. olsun o da bişey.

çok şey anlatmaya çalışıp anlatamadım affola.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder