20 Ağustos 2012 Pazartesi

belki düseriz

harfler yanyana gelip kelimeleri, kelimeler yanyana gelip cümleleri oluşturacak. sonra bunların hepsi sana yazılmış olucak ve sen bunların hiç birini bilmeden yaşayıp gidiceksin. sende çok sevdin, o da çok sevdi belli, onlar da sevmişlerdi, bende sevdim. karnını ancak sevgi tam anlamıyla doyurur. çünkü kalbin açken asla tam anlamıyla dolu hissetmezsin. herkesin sevmiş olduğuna hemfikirsek eğer, şimdi karnı aç olanlar parmak kaldırabilirler mi? üzülüyorsun gitti çünkü, üzülme. onlarda çok üzüldüler. senden daha çok üzülende oldu. üstelik gitmek te üzer insanı. kolay değil birini yarı yolda bırakıp gitmek. hemde orda durmuş sen geri dönmesi için dua ederken. şimdi onu düşünücek halde değilsin dimi? haklısın. kendini düşünmek zorundasın önce. o çok mutlu olucak çünkü sana göre. hiç sanmam. bunları kendime mi söylüyorum ben? bana bundan sonra bir hayat daha olduğunu, bir daha yasayacapımızı söyleyin. buna çok ihtiyacım var. yeniden çocuk olmaya, yeniden başlamaya. yine nankörlük edermiyim bilemiyorum ama büyümek istiyorum demeyeceğim kesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder