4 Mayıs 2010 Salı

sen bi balıksın bende suyun

aramızdaki tüm çukurları, sen gelmeden balçıkla doldurdum
şimdi koşarak gel diye bana
tüm olmazları döktüm ortalığa sonra tek tek süpürdüm
sen herşeyi yine olur sansana... :)

okyanustum ben,sen kendini önemli bi balık sandın
oysa ben,
sen kendini bişey san diye akvaryuma boşaldım...
yalnızdın orda dimi? kendni sadrazam sandın
dünyamın merkeziydin,istesem de çıkaramazdım

sen yüzdüğünü zannederken en derinimde
ben sokağa çıkıp tüm kedileri topladım
usul usul açılırsan sen benim derinliğime
olta olta sallanır üzerinde zıplarım

yeterince büyüdün sen, sığmaz oldun içime
seni kesip yemek lazım,karnım doysun önce
benim besili balığım bugün yoğunmuş yine
arayıp,soramazmış işi varmış dün gece

bende oturdum tüm kusurlarını ayıkladım saatlerce
sonra bütün kusurlarıma buladım seni nefretle
yavaş yavaş ölüverdin cayır cayır ateşte
ama yok canım bana fazla gelirsin kedim yesin seni bence...

kendini balık sananlara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder