13 Nisan 2010 Salı

miidem seni çok sevdi :Pp

sanırım susmak daha ii gelicek bugün bana,ama ne zaman susabildim ki ben...keşke susabilsem.ya da keşke onun yanında da böyle konuşabilsem.neyse sus bence...
ne zaman üzülsem burdayım a.koyıım ya...rahatlarım diorum ama yok yazasımda yok bugün.o zaman yazma mika.ama başka türlü nası rahatlarım ki?
çok kastım kendimi sonra birden bi yorgunluk çöktü...şey gibi bi his gondolda sallanır gibi.en yukarı çıkar kasarsın mideni sonra yavaş yavaş rahatlarsın...öyle işte...sürekli bi gondol hali,mide bulantısı falan...

napıcam ben,yemin ederim kalbimede,beynimede sözüm keçioda,kelebekler uçuşan mideme laf anlatamıyorum.oysa onu çok seviyorum sürekli besliorum en güzel yemekleri yediriorum en güzel çilekli tatlıları da yediriorum...ama yok...atatürk gibi aynı kockoca bi dewleti yönettim ama bi kadını yönetemedim demiş ya ya da onun gibi bişey herneyse...bende öyle koskoca kalbime söz geçirdim de mideme geçiremedim...

o zaman sıladan; seni görmeseydi yoklarmıydı bilmem bu hasret ağrısııııı :(

e&ç geldi bugün okula beni görmeye...öldüm ben bikez daha....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder